ناتاسان

شرکت ناتاسان پیشگام در عرصۀ تولید طرح های جدید و متفاوت در زمینۀ عکاسی و طراحی وبسایت می باشد. شرکت اصلی بین المللی به زبان انگلیسی توسط دو عکاس و طراح ایتالیایی و انگلیسی به همراه یک کارآفرین ایرانی در سال ۲۰۱۳ پدید آمد. “ناتا” در زبان ایتالیایی به معنای “متولد” می باشد، و همچنین “سان” در انگلیسی به معنای “خورشید” است، در نتیجه این شرکت با همکاری این سه شخص با نام “متولد خورشید” پدیدار شد. ایدۀ اصلی کمپانی در ابتدا گردهم آوردن عکاس های متعددی از سراسر دنیا بود که این امر تا به امروز محقق شده است، ناتاسان از بخش های عکاسی، طراحی و فیلمسازی تشکیل شده است. پس از چندی سایت فارسی این شرکت در ایران افتتاح شد. در ابتدای کار تنها با پیش گرفتن طراحی سایت به خصوص برای شرکت ها، ناتاسان تلاش نمود تا نام خود را در عرصۀ طراحی وبسایت جاودان نماید، اما با گذشت یک سال تیم عکاسی ناتاسان شکل گرفت. ناتاسان حالا در حوزۀ عکاسی دیجیتال فضای باز در ایران پیشرو بوده و طراحی های آن در زمینۀ عکاسی خلاق ترین شرکت می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

لوگو

طراحی سایت

از سال ۲۰۱۳ و همزمان با تاسیس شرکت ناتاسان، تیم حرفه ای طراحی سایت این شرکت شکل گرفت. طراحی سایت ناتاسان از ابتدا بر روی انواع سیستم های مدیریت محتوا از جمله وردپرس متمرکز بوده است. بدین شکل شرکت ناتاسان مدت زمان طولانی در زمینه طراحی و بهینه سازی و سئوی سایت فعالیت دارد که بطور مداوم در این خصوص بصورت حرفه ای و تخصصی فعال است و هم اکنون با همکاری و پشتوانه پرسنل ماهر، با قدرتی بیش از پیش در خدمت طراحی سایت در تمام ایران می باشد. طراحی سایت دقیقا مطابق ایده و نظر کارفرما از مهمترین تفاوت شرکت ناتاسان است زیرا پس از انعقاد قرارداد، تیم طراح اختصاصی، توسط امور قراردادهای شرکت ما معرفی می گردد. قراردادهای طراحی سایت ناتاسان به دو صورت حضوری و آنلاین قابل ثبت و امضا می باشد.

عکاسی و مدلینگ جوان

مدلینگ جوانان و چهره برتر بحثی است که این روزها فضای مجازی را بسیار ملتهب نموده است. همۀ ما علاقه داریم که به عنوان مدلینگ جلوی دوربین ژست بگیریم. همانطور که می دانید این بحث در ایران بدین گونه گسترده نشده است اما ما یک شیوۀ ای را برگزیده ایم که حال هنرهای مختلف عکاسی، طراحی و مدلینگ یک تیم هنری را تشکیل می دهد. در حقیقت شرکت ناتاسان از مشتریان سابق چهره های برتر را انتخاب می نماید و در این صفحه قرار می دهد که با همکاری طراحان پوشاک و دیگر افرادی که در این زمینه فعالیت می نمایند از این چهره ها برای پوشاک خود استفاده می کنند. عکاسی این پروژه ها توسط عکاسان ناتاسان انجام می شود و معمولاً از شیوۀ عکاسی در فضای باز استفاده می کند. طراحان و دیزاینر های هر هنری که به یک مدل و همینطور عکاسی نیاز دارند می توانند با مراجعه به این صفحه اشخاص را انتخاب نمانید. با توجه به قرارداد هایی که با طراحان هنرمند داریم، هیچگونه مبلغی بابت هیچ یک از مراحل کار دریافت و داده نخواهد شد، در صورت فروش پوشاک توسط تبلیغات بر روی سایت طراحان به صورت پورسانت هایی از قبل تعیین شده به فعالیت خود ادامه خواهند داد. کلیۀ فعالیت های این سایت، در تمام موارد طراحی، مدلینگ و عکاسی در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

عکاسی و مدلینگ کودک

عکاسی کودکان و چهره برتر بحثی است که این روزها فضای مجازی را بسیار ملتهب نموده است. همۀ ما علاقه داریم که کودکمان به عنوان مدلینگ در جلوی دوربین ژست بگیرد. همانطور که می دانید این بحث در ایران بدین گونه گسترده نشده است اما ما یک شیوۀ ای را برگزیده ایم که حال هنرهای مختلف عکاسی، طراحی و مدلینگ یک تیم هنری را تشکیل می دهد. در حقیقت شرکت ناتاسان از مشتریان سابق چهره های برتر را انتخاب می نماید و در این صفحه قرار می دهد که با همکاری طراحان پوشاک و دیگر افرادی که در این زمینه فعالیت می نمایند از این چهره ها برای پوشاک خود استفاده می کنند. عکاسی این پروژه ها توسط عکاسان ناتاسان انجام می شود و معمولاً از شیوۀ عکاسی در فضای باز استفاده می کند.

طراحی گرافیک

همانند هویت شخصیتی شما، که شما را منحصر به فرد می‌کند، هویت بصری برند هم چاشنی‌ای از کسب و کارتان است و شما را از هر شخص و یا شرکتی دیگری که در تجارت همنام شماست، جدا خواهد کرد. طراحی هویت بصری نیز چیزی است که به شرکت شما شکل می‌دهد. اما دقیقا هویت بصری چیست؟ و چگونه می‌توان یک هویت بصری بی نقص ساخت؟ چه چیزهایی باید برای آن طراحی کرد؟ و چگونه باید یک هویت بصری قوی ساخت که کسب و کار شما را به یک سطح بالاتر ببرد؟ در اکثر مواقع برند، برندینگ و برند آیدنتیتی (هویت بصری) را یکی تلقی می‌کنند اما در واقع این تعاریف تفاوت زیادی با هم دارند:

برند: برند شما، درک دنیا از شرکت شماست.
برندینگ: برندینگ، فعالیت تجاری شماست برای شکل‌دهی به برندتان.
هویت بصری: هویت بصری، مجموعه‌ای از تمام عناصر برند است که شرکت شما ایجاد می‌کند تا تصویر مناسب خود را به مخاطب نشان دهد.

به عنوان صاحب یک کسب‌ و کار، در طول روز به‌ قدری مشغله‌های مختلف و نگرانی دارید که ممکن است وسوسه شوید تا نیاز به یک طراحی گرافیکی حرفه‌ای را نادیده بگیرید. تاثیری که طراحی‌های حرفه‌ای گرافیک بر روی مخاطبان دارد، نقش ویژه‌ای در موفقیت هر شخص، تجارت یا سازمان ایفا می‌کند. چرا که یک طراحی خوب، معرف بسیار مناسبی برای شما خواهد بود و به اندازه چندین خط توضیح، انتقال پیام خواهد داشت. اولین نتیجه یک طراحی گرافیکی حرفه‌ای، انتقال این پیام است که “ما برای کار خود ارزش قائلیم”. حس اعتماد ناخودآگاهی که این پیام به مخاطبین شما منتقل می‌کند وی را کنجکاو به مطالعه ادامه این سناریو می‌کند. در طراحی هویت بصری، نکاتی مانند روانشناسی رنگها، طراحی آیکون‌ها و اسلایدها، همه و همه در جذب مخاطب در اولین نگاه تاثیر بسیاری دارد. تا جایی که حتی می‌توان گفت در چند ثانیه اول مراجعه یک کاربر به سایت یا صفحه اجتماعی شما، چشم‌نواز بودن طراحی است که او را در صفحه نگه می‌دارد.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

در دنیای کسب و کار امروز، هر عکس به اندازه هزار کلمه می‌ارزد. همه چیز، از وب سایت گرفته تا بروشور و تبلیغات تلویزیونی، برای رساندن پیام آن کسب و کار، نیاز به عکس‌های با کیفیت دارند. عکاسی صنعتی یکی از زمینه‌های تخصصی عکاسی است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد با مشتریان خود تعامل کنند. همچنین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش مشتریان و شرکت‌های دیگر بگذارند. از نظر مفهومی، عکاسی صنعتی به عکاسی کردن از تجهیزات، محصولات، ماشین‌آلات و گاها عکاسی از کارگران و مقامات یک شرکت اطلاق می‌شود. ما در استودیو رابین تلاش می‌کنیم با طراحی دکورهای ساده منطبق با کاربردهای کالای مورد عکاسی، کمی جنبه کاربردی‌تر به عکس داده و عکس را از آن سادگی آزاردهنده عموم عکسهای صنعتی نجات دهیم.

طراحی اپلیکیشن موبایل

همزمان با گسترش دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت و طراحی اپلیکیشن موبایل در همه ی زمینه ها، تعداد کاربران موبایلی روز به روز بیشتر می شود. میزان استفاده از کامپیوتر های شخصی نسبت به گوشی های هوشمند کم تر شده است. در واقع امروزه بیشترین آمار دسترسی به اینترنت از آن موبایل و تبلت می باشد و این آمار روز به روز در حال افزایش است. امروزه همگام بودن با تکنولوژی یکی از ضرورت های موفقیت در هر کسب و کار است. طراحی اپ موبایل متناسب با کسب و کارتان در ایجاد برندینگ و پیشی گرفتن از رقبای تجاری تان بسیار اهمیت دارد. از طریق آن می توانید تعامل بهتری با مشتریان خود داشته باشید. در ادامه درباره ی ساخت اپ و مزایای آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. شرکت ناتاسان متخصص در زمینه طراحی و ساخت App اندروید و IOS می باشد که پروژه های خود را به صورت حرفه ای و با قیمت مناسب انجام می دهد.